onsdag 17. november 2010

Fem på butikken, ved en av dem:



- Ordføreren er grei..

Rikspolitikerne vil ha større kommuner, men her vil folk ha det som de har det. Ordføreren vil ha en periode til. Hva sier du?


Harald Berggren (73), pensjonert bilmekaniker, Midtveien, intervjuet utenfor Joker på Fjellstrand:

- Vi reiser hit til Fjellstrand for det daglige, ellers er det mest Vinterbro. Men vi har jo også brukt forretninger og firmaer her på Nesodden, på Tangen og andre steder, gjennom åra.
- Men om du spør meg om kommune-sammenslåing så vil jeg si at vi ligger litt utenfor. Du må ha bil hvis du skal komme andre steder, som Drøbak eller Ski. Det ville være vanskelig her på Nesodden med et kommunesenter i Drøbak eller Ski, man må jo være uavhengig av bil. Tangen er det letteste i så måte, med politi, lege osv., ja, nå er jo politiet borte, da..
- Ordføreren?
- Jeg landet på ham sist og jeg gjør det gjerne en gang til. Jeg er jo ikke SV-tilhenger, men han er grei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar