mandag 15. november 2010

Fem på butikken, ved en av dem:

Vi vil ha det som vi har det..

Rikspolitikerne vil ha større kommuner, men her vil visst folk ha det som det alltid har vært. Ordføreren vil gjerne ha en periode til. Hva sier du?

Kjell Myrvold (73), pensjonert lagersjef, Fjellstrand, intervjuet utenfor Spar på Fagerstrand:

- Jeg handler ofte her på Fagerstrand, eller i Drøbak, det er atskillig bedre enn Tangen, særlig slik det er der nå. Datteren min bor her oppe ved Kiwi, og vi har alltid hatt tilknytning til Fagerstrand, og så er det jo faktisk litt kortere enn til Tangen. Drøbak er rolig og fredelig, men skal vi ha en skikkelig runde så drar vi til Vinterbro. Jeg skal dit nå.
- Men hvis du spør om kommune-sammenslåing så vil jeg ha Nesodden, jeg synes det er best. Hvis kommunen skal bli større blir ikke midlene ordentlig fordelt, jeg liker ikke det. Vi vil ha det som vi har det. Og jeg stemmer gjerne på Hintze Holm en gang til. Jeg har fått et veldig godt inntrykk av ham, selv om jeg ikke vanligvis ville stemme på SV. Du er jo ikke enig i alt han sier og gjør, men han har jo folket med seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar